Yoginis egne yoga-videoer finner du under.  Du kan se videoen så mange ganger du vil, og har tilgang til den ev fjernes fra nettet. Noen av videoene er gratis, noen må du betale for å få tilgang til. Med stengt studio og faste utgifter, er dette vår eneste mulighet til å få noe inntekter i denne krevende tiden. Vi håper du har forståelse for dette og at du ikke deler tilgangen din med andre.

  • Vipps aktuelt beløp til 104807, merk betaling med hvilken video du vil ha tilgang til og din email/mobilnr 

  • du mottar link til aktuell video på sms eller mail

Masse lykke til med din hjemmepraksis!

Video 4 - aktiv yoga for kontor-kropper

Aktiv klasse som åpner opp forsiden av kroppen, bla skulder og hofter, og øver opp nærvær og balanse.

Utstyr: matte

Nivå: litt øvet

Varighet: 30 min

Instruktør: Kristin

Pris: 110 kr

Video 3 - styrke og stretch

SpaceM-inspirert vinyasa-klasse for litt øvede. Mange stående sekvenser og du jobber godt med mobilitet i hele kroppen.

Utstyr: matte

Nivå: litt øvet

Tid: 30 min

Instruktør: Sara Helene

Pris: 110 kr

Video 2 - SpaceM-vinyasa

Vinyasa-klasse inspirert av Magnus Ringbergs yoga SpaceM. Mange stående sekvenser og du jobber godt med mobilitet i hele kroppen.

Utstyr: matte

Nivå: øvet

Tid: 50 min

Instruktør: Kristin

Pris: 150 kr

Video 1 - "Be the Change"

Klasse inspirert av drop-in timen "Be the Change".  Vinyasa-time med fokus på lette-moderate bakoverbøyninger. Du velger om du blir med til "peak"-posisjon bro, eller om du modererer til halvbrygge.

Utstyr: matte

Nivå: litt øvet-øvet

Tid: 50 min

Instruktør: Kristin

Pris: Kr 150

En 4-minutters videosnutt som viser tre stående vinyasaer. På denne korte tiden gjør vi bevegelser i skulder, albuer, hofte, rygg, knær og ankler. Gjør mange repetisjoner så blir du varm og gjennomarbeidet :-) Tips til vinyasa 2; pass på at hælene har samme avstand fra gulvet gjennom hele øvelsen. Kom ned og opp i en jevn og kontrollert bevegelse , og ha ryggen så rett og vertikal som mulig (ikke len deg frem).

Instruktør: Kristin

Pris: gratis

Introduksjon til pust

Litt bakgrunn for hvorfor vi gjør pusteøvelser, og forslag til passende pusteøvelser når du feks er stresset, har høyt spenningsnivå i kroppen, har vondt for å sove, er lav på energi, eller lite kontakt med kroppen. 

Pris: gratis

Puste-øvelse - lange, dype åndedrag (LDÅ)

Utstyr: matte

Nivå: alle

Tid: 10 min

Hensikt: beroliger kropp og sinn

Instruktør: Kristin

Pris: gratis

Puste-øvelse - Nadi Shodana

Utstyr: stol 

Nivå: alle

Tid: 5 min

Hensikt: balanserer nervesystem, beroliger

Instruktør: Kristin

Pris: gratis

Puste-øvelse - Kapalabhati

Utstyr: stol eller matte

Nivå: alle

Tid: 5 min

Hensikt: øker energi, klarner hjernen, trener diafragma

Instruktør: Kristin

© 2016 by Yoginis. Proudly created with Wix.com